تولید شال و روسری

ساخت وبلاگ

آیا با انواع مانتو زنانه آشنایی دارید؟ با مطالعه این مطلب بهترین مانتو را متناسب با هر مکانی انتخاب کنید.

انواع مانتو زنانه بر اساس موقعیت‌های مختلف را می‌توانیم در نظر بگیریم و از آن‌ها استفاده کنیم. شما می‌توانید با ست‌کردن لباس‌های خود به همراه بقیه اجزای استایل مثل: شلوار، کفش، شال یا روسری به همراه اکسسوری‌ها استایل زیبا و شیکی برای خود درست کنید. در ادامه این بلاگ در مورد انواع مانتو رویال و نحوه ست‌کردن آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع مدل مانتو زنانه

 مدل مانتو بلند زنانه

از انواع مانتو بلند زنانه می‌توانیم به مانتو بلند جلوباز اشاره کنیم که امروزه خانم‌های ایرانی از آن بسیار استفاده می‌کنند و نزد آن‌ها بسیار محبوب شده است. شما بهتر است در انتخاب اجزای دیگر برای ست‌کردن و همچنین قد و وزن اندام خود دقت بسیاری کنید، این مدل مانتو جلوباز بلند را با توجه ‌به جنس، رنگ، مدل آن با شلوارهای مناسب با مانتوهای جلوباز بلند بپوشید تا استایل شما چشمگیر و زیبا شود.

برای پوشیدن این مدل مانتو بهترین فرم اندام برای خانم‌ها کسانی هستند که قد بلندی دارند. پیشنهاد می‌شود مانتو جلوباز خود را با شلوارهای گشاد پارچه‌ای و یا شلوار خیلی جذب است کنید. برای بلندتر به نظر رسیدن است بهتر است مانتو و شلوار شما هم‌رنگ باشد و از شلوار گشاد استفاده شود.

 مدل مانتو کوتاه زنانه

این مدل مانتو برخلاف مدل مانتو بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارند بهترین گزینه برای رفع نگرانی قدکوتاه بودن است. یکی از مدل‌های کوتاه مانتو کتی است که در نوع خود بسیار شیک و خوش فرم است. شما می‌توانید شلوار و مانتو خود را در یک طیف رنگ انتخاب کنید و آن‌ها را باهم ست کنید و شال یا روسری خود را با رنگ کفش موردنظر خود استفاده کنید.

مدل مانتو ترکیبی زنانه

این نوع مدل مانتو از انواع مانتو زنانه مجلسی هم به‌حساب می‌رود. ترکیب این نوع مانتو می‌توان از ترکیب تور و پارچه‌های براق استفاده کرد و یا استفاده از پارچه‌های زرق‌وبرق‌دار به همراه پارچه‌های ساده ترکیب کنید، البته هم می‌توانید هر دو پارچه ترکیبی را از یک جنس اما در رنگ‌های متفاوت بدوزید. از این مدل مانتو می‌توانید از انواع مراسم رسمی و مجالس مختلف بهره‌مند شوید.

مدل مانتو مینیمال زنانه

در این سبک از انواع مانتو شما ظاهری آراسته و ساده در مدت‌زمان کوتاهی خواهید داشت. این مدل مانتو جز انواع مانتو زنانه ساده به شمار می‌رود زیرا در سبک مینیمال بسیار کم از اکسسوری‌ها استفاده می‌شود. مانتو زنانه مینیمال انواع مختلف رنگ‌ها را ندارد و رنگ‌های آن‌ها خنثی و بدون طرح است. طیف‌های رنگ در استفاده از این مانتوها مینیمال رنگ‌های، سیاه، سفید، طوسی، خاکی و در این مدل طیف‌ها استفاده می‌شود. فراموش نکنید که اگر از هر سبکی در استایل خود استفاده می‌کنید حتماً اندازه و فیت اندام شما باشد.

مدل مانتو کژوال زنانه

وقتی شما به یک استایل راحت و خیابانی نیاز دارید. استایل کژوال بهترین گزینه برای شماست که می‌توانید به همراه شلوار پارچه‌ای و یا حتی جین به همراه مانتو ساده آن‌ها را باهم ست کنید و پوشیدن کفش کتونی با شال هم رنگ باعث می‌شود زیبایی و راحتی استایل شما چندبرابر شود.

این مدل مانتو در تمامی فصل‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، مثلاً در فصل بهار یا تابستان می‌تواند از مانتوهای نخی ساده با صندل و شال نخی و یا در فصل زمستان یا پاییز از مانتوهای ضخیم‌تر به همراه شلوار جین و کتونی بپوشید و از استایل کژوال و راحت خود لذت ببرید.

مدل مانتو اسپرت زنانه

مانتو مدل اسپرت جزو مانتوهای ساده به شمار می‌رود که می‌توانید در مکان‌های آموزشی، رسمی استفاده کنید و اگر شما دانشجو هستید مانتو اسپرت بهترین گزینه برای استفاده در دانشگاه است. مانتو اسپرت از ویژگی‌های مثبتی مثل راحتی و در این حال شیک بودن بهره می‌برد. هرگز فراموش نکنید استفاده از مدل مانتو اسپرت به‌هیچ‌وجه مناسب مهمانی‌ها و مجالس نیست و بهتر از آن در این موقعیت‌ها استفاده نکنید.

مدل مانتو مجلسی زنانه

مانتو مجلسی زنانه در مکان‌ها و موقعیت‌هایی که شما نمی‌توانید لباس شب بپوشید بسیار پرکاربرد است. شما باید مانتو مجلسی خود را با توجه ‌به دوخت و سایز خود بپوشید باید دوخت آن ظریف باشد. این مدل مانتو نسبت به انواع مانتو دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

این نوع مانتو را با پارچه‌های طرح‌دار خاص و زیبا دوخته شده و به بازار ارائه می‌شود و مانند لباس‌های شب مطابق با مد روز بهتر است با بهترین شلوار در رنگ و جنس و کیف و کفش است بپوشید.

انواع مانتو اداری

مدل مانتو اداری امروزه در ادارات برای خانم‌ها پوشش رسمی به‌حساب میاید که هرروزه باید از این مدل مانتو و شلوار ثابت استفاده کنند. استفاده از مانتو اداری باعث صرفه‌جویی هزینه نیز می‌شود و شما می‌دانید استفاده از یک یا دو مانتو ثابت به‌صرفه‌تر از خرید تعداد بالا برای هر روز کاری است. بهتر است در این مدل مانتو و سایر انواع مانتو رسمی از پارچه‌های نخی استفاده کنید؛ زیرا پارچه‌های نخی علاوه‌بر سبک بودن ضد تعریق هم هستند و شما می‌توانید طولانی‌مدت در محل کار خود از این مدل مانتوها استفاده کنید.

مدل مانتو کوتاه جین زنانه

مدل مانتو جین کوتاه در انواع مانتو کژوال و اورسایز قرار می‌گیرد و بهترین زمان برای استفاده از این کت‌های کوتاه در شروع فصل پاییز است. این مدل مانتو کتی جین یکی از آیتم‌هایی است که مشکل همیشگی چه بپوشم خانم‌ها را حل می‌کند. با استفاده از شلوارهای جین و کتونی استایل کژوال و زیبایی خواهید داشت و فراموش نشود استفاده از یک آیتم طرح‌دار در کنار مانتو کوتاه جین باعث زیبایی خاصی در استایل شما می‌شود.

 

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 18:32

راه اندازی تولیدی لباس در خانه یا کارگاه‌های کوچک از جمله کسب و کارهایی است که هزینه راه اندازی آن نسبت به سایر مشاغل، کمتر و موانع ورود آن کمتر است. برای راه اندازی بعضی از تولیدی ها، تجهیزات گران یا مجوزهای دست و پا گیر باعث شده است افراد از شروع راه اندازی کسب و کار خود منصرف شوند، به اصلاح دیوار ورود آنقدر بلند است که ترجیح می‌دهند عطایش را به لقایش ببخشند.

در این مطلب از سایت سرصبح به جزئیات راه اندازی تولیدی مانتو خواهم پرداخت، امید است کشورمان ایران با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در عرصه نساجی و پوشاک دارد بتواند از این فرصت بی‌نظیر برای اشتغال‌زایی، تولید ثروت و رونق تولید استفاده کند.

در ادامه گام به گام، راه اندازی تولیدی پوشاک را شرح خواهیم داد و اگر سئوالی بود می‌توانید در قسمت کامنت‌ها سئوالاتتان را بپرسید.

گام اول راه اندازی تولیدی پوشاک : چرا می‌خواهید تولیدی بزنید؟

اگر قبل از شروع راه اندازی تولیدی ، این سئوال را از خود بپرسید چرا می‌خواهید وارد کار تولید شوید می‌توان ادعا کرد نصف راه را رفته‌اید؟ اگر پاسخی که به این سئوال می‌دهید واقع بینانه و با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های شما باشد، در ادامه کار با چالش‌های کمتری مواجه خواهید شد.

معمولا دو روش برای راه اندازی تولیدی لباس متصور هستیم:

خود فروشنده هستید و حالا می‌خواهید برای کسب سود بیشتر و حذف واسطه‌ها به تولید روی بیاورید.

می‌خواهید پوشاک تولید کنید و از عمده‌فروشان سفارش دوخت بگیرید.

هر دو حالت مزایا و معایب خود را دارد. در حالت اول ، فروشنده می‌داند از قدرت فروش بالایی برخوردار است و می‌داند ریسک راه اندازی تولیدی لباس برایش کمتر است زیرا هر چیزی که تولید کند می‌تواند با توجه به شبکه فروشی که دارد ، تولیدات خود را به بازار عرضه کند.در حال دوم، تولیدی‌ها برای حفظ ظرفیت تولید و نخوابیدن خط تولید، از عمده‌فروشان و پخش‌کنندگان پوشاک سفارش دریافت می‌کنند. در این حالت اهمیتی ندارد که تولیدکننده چه تولید می‌کند و چه برندی روی لباس‌ها می‌زند. آنچه اهمیت دارد فعالیت خط تولید است.پیشنهاد می‌کنم قبل از راه اندازی تولیدی پوشاک حتما این مورد را در نظر بگیرید، آیا می‌خواهید از پخش‌کنندگان و عمده‌فروشان سفارش دریافت کنید یا می‌خواهید تولیدات خود را با برند خودتان بازار عرضه کنید.

گام دوم راه اندازی تولیدی لباس : تحقیق کنید

قبل از اینکه تجهیزات خیاطی و تولیدی بخرید، بروید و تحقیق کنید روی کدام پوشاک می‌توانید مانور دهید. تولید هر لباس سختی و آسانی خودش را دارد، مثلا تولید تیشرت ، مانتو و لباس زیر بسیار راحت‌تر از تولید شلوار جین است. در تولید شلوار جین نیاز به چرخ خیاطی‌های صنعتی قوی ، دستگاه‌های سنگ‌شور و اتو بخارهای صنعتی دارید. در صورتی که برای تولید تیشرت نیاز به تجهیزات گران نیست.

بنابراین اول تحقیق کنید و سپس تعیین کنید در بلند مدت می‌خواهید چه لباسی تولید کنید.

امروزه تولیدی‌های بسیار کمی هستند که توانایی تولید و دوخت باکیفیت بالا داشته باشند. مثلا بعضی از چرخ‌های دکمه دوز توانایی دوخت دکمه‌هایی که کمی مدرن هستند را ندارد. اگر بتوانید یکی از این نیاز‌ها را شناسایی کنید مطمئن باشید سفارش خوبی از سمت پخش‌کنندگان و عمده فروشان به سمت شما خواهد آمد.

انجام کار و تولید باکیفیت اوایلش سخت است ولی همین می‌تواند مزیت رقابتی شما در آینده باشد تا سایر تولیدکنندگان توانایی رقابت با شما نداشته باشند.

توجه کنید ، برای انتخاب زمینه تولید حتما به شرایط فردی، علاقه ، مهارت‌ها و منابعی که در اختیار دارید توجه کنید. برای تولید بعضی از لباس‌های نیاز به سرمایه بالاتری نسبت به تولید لباسهایی مانند تیشرت خواهید داشت. پس حتما محدودیت‌ها و فرصت‌های خود را شناسایی کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

گام سوم در راه اندازی تولیدی پوشاک : به دنبال تجهیزات نساجی و خیاطی بگردید!

چرا گفتم دنبال تجهیزات خیاطی بگردید و نگفتم بخرید! شاید برایتان عجیب باشد ولی بهتر است بدانید با توجه به شرایط کلان ممکن است یافتن آخرین تجهیزات تولید سخت و یا ناممکن باشد. این را با توجه به آنچه در بالا ذکر شد اشاره کردم. اگر قصد تولید لباسهای معمولی و متوسط دارید تجهیزات آن به وفور یافت می‌شود حتی می‌توانید چرخ خیاطی نو نخرید ، زیرا براحتی دست دوم آن نیز پیدا می‌شود.

این مورد به این دلیل ذکر شد که اگر خواستید برای راه اندازی تولیدی پوشاک وارد تولید پوشاک باکیفیت شوید حتما قبلش برای خرید تجهیزات تحقیق کنید که آیا در بازار موجود هست یا خیر.

گام چهارم راه اندازی تولیدی لباس : خیاطان ، برشکاران و طراحان حرفه‌ای را پیدا کنید

اگر خودتان خیاط هستید و با اصول برشکاری آشنا هستید که عالیست، ولی اگر تاکنون تجربه خیاطی نداشته‌اید و با اصول برشکاری آشنا نیستید حتما افراد مطلع با این حرفه را پیدا کنید و از آنها مشورت بخواهید. گاهی یک ساده‌انگاری در فرایند تولید باعث می‌شود کلی پارچه حیف شود و آن تنخوری که از یک لباس انتظار دارید محقق نشود.

تنخور یک لباس بسیار مهم است و بسیاری از تولیدی‌ها از الگوهای مختص خودشان استفاده می‌کنند. داشتن الگوی منحصر به فرد مانند فرمول ساخت نوشابه کوکاکولا که باعث تمایز آن با سایر نوشابه‌ها شده است، باعث تمایز شما با سایز تولیدی‌های پوشاک خواهد شد.

حتما خیاطان و برشکاران را پیدا کنید و از آنها مشورت بگیرید.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:11

راه اندازی تولیدی لباس در خانه یا کارگاه‌های کوچک از جمله کسب و کارهایی است که هزینه راه اندازی آن نسبت به سایر مشاغل، کمتر و موانع ورود آن کمتر است. برای راه اندازی بعضی از تولیدی مانتو ها، تجهیزات گران یا مجوزهای دست و پا گیر باعث شده است افراد از شروع راه اندازی کسب و کار خود منصرف شوند، به اصلاح دیوار ورود آنقدر بلند است که ترجیح می‌دهند عطایش را به لقایش ببخشند.

در این مطلب از سایت سرصبح به جزئیات راه اندازی تولیدی لباس خواهم پرداخت، امید است کشورمان ایران با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در عرصه نساجی و پوشاک دارد بتواند از این فرصت بی‌نظیر برای اشتغال‌زایی، تولید ثروت و رونق تولید استفاده کند.

در ادامه گام به گام، راه اندازی تولیدی پوشاک را شرح خواهیم داد و اگر سئوالی بود می‌توانید در قسمت کامنت‌ها سئوالاتتان را بپرسید.

گام اول راه اندازی تولیدی پوشاک : چرا می‌خواهید تولیدی بزنید؟

اگر قبل از شروع راه اندازی تولیدی ، این سئوال را از خود بپرسید چرا می‌خواهید وارد کار تولید شوید می‌توان ادعا کرد نصف راه را رفته‌اید؟ اگر پاسخی که به این سئوال می‌دهید واقع بینانه و با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های شما باشد، در ادامه کار با چالش‌های کمتری مواجه خواهید شد.

معمولا دو روش برای راه اندازی تولیدی لباس متصور هستیم:

خود فروشنده هستید و حالا می‌خواهید برای کسب سود بیشتر و حذف واسطه‌ها به تولید روی بیاورید.

می‌خواهید پوشاک تولید کنید و از عمده‌فروشان سفارش دوخت بگیرید.

هر دو حالت مزایا و معایب خود را دارد. در حالت اول ، فروشنده می‌داند از قدرت فروش بالایی برخوردار است و می‌داند ریسک راه اندازی تولیدی لباس برایش کمتر است زیرا هر چیزی که تولید کند می‌تواند با توجه به شبکه فروشی که دارد ، تولیدات خود را به بازار عرضه کند.در حال دوم، تولیدی‌ها برای حفظ ظرفیت تولید و نخوابیدن خط تولید، از عمده‌فروشان و پخش‌کنندگان پوشاک سفارش دریافت می‌کنند. در این حالت اهمیتی ندارد که تولیدکننده چه تولید می‌کند و چه برندی روی لباس‌ها می‌زند. آنچه اهمیت دارد فعالیت خط تولید است.پیشنهاد می‌کنم قبل از راه اندازی تولیدی پوشاک حتما این مورد را در نظر بگیرید، آیا می‌خواهید از پخش‌کنندگان و عمده‌فروشان سفارش دریافت کنید یا می‌خواهید تولیدات خود را با برند خودتان بازار عرضه کنید.

گام دوم راه اندازی تولیدی لباس : تحقیق کنید

قبل از اینکه تجهیزات خیاطی و تولیدی بخرید، بروید و تحقیق کنید روی کدام پوشاک می‌توانید مانور دهید. تولید هر لباس سختی و آسانی خودش را دارد، مثلا تولید تیشرت ، مانتو و لباس زیر بسیار راحت‌تر از تولید شلوار جین است. در تولید شلوار جین نیاز به چرخ خیاطی‌های صنعتی قوی ، دستگاه‌های سنگ‌شور و اتو بخارهای صنعتی دارید. در صورتی که برای تولید تیشرت نیاز به تجهیزات گران نیست.

بنابراین اول تحقیق کنید و سپس تعیین کنید در بلند مدت می‌خواهید چه لباسی تولید کنید.

امروزه تولیدی‌های بسیار کمی هستند که توانایی تولید و دوخت باکیفیت بالا داشته باشند. مثلا بعضی از چرخ‌های دکمه دوز توانایی دوخت دکمه‌هایی که کمی مدرن هستند را ندارد. اگر بتوانید یکی از این نیاز‌ها را شناسایی کنید مطمئن باشید سفارش خوبی از سمت پخش‌کنندگان و عمده فروشان به سمت شما خواهد آمد.

انجام کار و تولید باکیفیت اوایلش سخت است ولی همین می‌تواند مزیت رقابتی شما در آینده باشد تا سایر تولیدکنندگان توانایی رقابت با شما نداشته باشند.

توجه کنید ، برای انتخاب زمینه تولید حتما به شرایط فردی، علاقه ، مهارت‌ها و منابعی که در اختیار دارید توجه کنید. برای تولید بعضی از لباس‌های نیاز به سرمایه بالاتری نسبت به تولید لباسهایی مانند تیشرت خواهید داشت. پس حتما محدودیت‌ها و فرصت‌های خود را شناسایی کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

گام سوم در راه اندازی تولیدی پوشاک : به دنبال تجهیزات نساجی و خیاطی بگردید!

چرا گفتم دنبال تجهیزات خیاطی بگردید و نگفتم بخرید! شاید برایتان عجیب باشد ولی بهتر است بدانید با توجه به شرایط کلان ممکن است یافتن آخرین تجهیزات تولید سخت و یا ناممکن باشد. این را با توجه به آنچه در بالا ذکر شد اشاره کردم. اگر قصد تولید لباسهای معمولی و متوسط دارید تجهیزات آن به وفور یافت می‌شود حتی می‌توانید چرخ خیاطی نو نخرید ، زیرا براحتی دست دوم آن نیز پیدا می‌شود.

این مورد به این دلیل ذکر شد که اگر خواستید برای راه اندازی تولیدی پوشاک وارد تولید پوشاک باکیفیت شوید حتما قبلش برای خرید تجهیزات تحقیق کنید که آیا در بازار موجود هست یا خیر.

گام چهارم راه اندازی تولیدی لباس : خیاطان ، برشکاران و طراحان حرفه‌ای را پیدا کنید

اگر خودتان خیاط هستید و با اصول برشکاری آشنا هستید که عالیست، ولی اگر تاکنون تجربه خیاطی نداشته‌اید و با اصول برشکاری آشنا نیستید حتما افراد مطلع با این حرفه را پیدا کنید و از آنها مشورت بخواهید. گاهی یک ساده‌انگاری در فرایند تولید باعث می‌شود کلی پارچه حیف شود و آن تنخوری که از یک لباس انتظار دارید محقق نشود.

تنخور یک لباس بسیار مهم است و بسیاری از تولیدی‌ها از الگوهای مختص خودشان استفاده می‌کنند. داشتن الگوی منحصر به فرد مانند فرمول ساخت نوشابه کوکاکولا که باعث تمایز آن با سایر نوشابه‌ها شده است، باعث تمایز شما با سایز تولیدی‌های پوشاک خواهد شد.

حتما خیاطان و برشکاران را پیدا کنید و از آنها مشورت بگیرید.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:12

اول از همه باید گفت که اگر می‌خواهید وارد کار تولیدی شوید، بدانید با سختی‌های زیادی روبه‌رو خواهید بود. پیدا کردن خیاطان حرفه‌ای، تهیه کردن سرمایه اولیه، یافتن بازار برای فروش، توان رقابت در بازار و خلاقیت و بسیاری عوامل دیگر از دشواری‌های این حرفه محسوب می‌شوند. معمولا بیشترین سرمایه را جا و مکان کار می‌گیرد. علاوه بر آن، سرمایه اولیه بستگی زیادی به گستردگی کار دارد. گاهی یک تولیدکننده کار را با پنج نفر شروع می‌کند و به تعداد ۱۰۰ الی ۲۰۰ عدد تولیدی در هفته بسنده می‌کند؛ اما یک تولیدکننده دیگر تصمیم می‌گیرد وسیع‌تر آغاز به کار کند؛ سرمایه این دو نفر با هم متفاوت است؛ اما به طور میانگین اگر کسی بخواهد یک تولیدی مانتوی با ۲۵ تا ۳۰ کارگر راه بیندازد، به طور میانگین باید ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشد

چه مهارتی باید کسب کنیم؟

کار پوشاک معمولا مرحله‌به‌مرحله طی می‌شود. تولیدکنندگان مانتو عمده معمولا از فروشندگی شروع می‌کنند و کم‌کم مغازه دار می‌شوند و بعد از آن به کار تولید می‌رسند. بعد از این افراد یا وارد مرحله واردات پوشاک می‌شوند یا خود تولیدکننده می‌شوند. نهایت کار تولید پوشاک هم تولید پارچه است؛ البته این مربوط به گذشته است و معمولا الان دیگر کسی وارد کار پارچه نمی‌شود. بهتر است تولیدکننده خود با کار آشپزی و طراحی آشنا باشد، بازار را خوب بشناسد و درباره نوع و قیمت پارچه هم آشنایی داشته باشد. همه این موارد هم فقط و فقط به صورت تجربی ممکن است و اگر کسی بخواهد وارد کار تولید شود، حداقل باید ۶-۷ سال را به فروشندگی و شاگردی بگذراند.

روند کار تولیدی پوشاک

مهم‌ترین قسمت کار تولیدی پوشاک، تهیه پارچه است. اولین مرحله هم خرید و تهیه پارچه مناسب است. بعد از آن نوبت به کار طراحان می‌رسد. معمولا هر تولیدی پوشاک به دو الی سه طراح لباس نیازمند است. بعد از اینکه این طرح ها تایید شدند، نمونه‌گیری انجام می‌شود و وقتی نمونه هم تایید شد، کار به مرحله برش، خیاطی و تولید انبوه می‌رسد. بعد از طی شدن تمام این مراحل بالاخره کار به مرحله توزیع در بازار می‌رسد. یکی از مهم‌ترین مراحل کار همین مرحله توزیع است. برای یافتن پرسنلِ آشنا با خیاطی می‌توان به مراکز فنی‌وحرفه‌ای مراجعه کرد. آگهی‌های تبلیغاتی هم روش مناسبی برای یافتن نیروی کار است.

ساعت کاری پرسنل یک تولیدی پوشاک معمولا از ۸ تا ۶ بعدازظهر است؛ اما غالبا چون کار آن‌ها به صورت کارمزدی است، تا ساعت ۸ شب می‌مانند که ۱۲ ساعت خود را پر کنند تا بتوانند بیشتر حقوق بگیرند؛ اما برای خود تولیدکننده‌ها نمی‌توان ساعت کاری مشخصی تعیین کرد!چقدر سود می‌بریم؟

برای اداره کردن یک تولیدی مانتو و به طور کلی پوشاک، به چند نوع حرفه و مهارت احتیاج است. اول از همه به چند نفر طراح نیاز است. این طراح ها می‌توانند به صورت کارمزد یا ماهیانه با تولیدی همکاری کنند. درآمد ماهیانه هر طراح از یک‌‌ونیم تا ۲میلیون تومان متغیر است. برخی از طراحان هم از دور با تولیدی‌ها همکاری می‌کنند و طرح‌های خود را می‌فروشند. هر طرح حدود ۷۰ الی ۱۰۰ هزار تومان می‌ارزد.

برشکار و کمک‌برشکار، خیاط و کمک‌خیاط افراد دیگری هستند که در یک تولیدی پوشاک مشغول به کار هستند. کار برشکار حساس است و معمولا در هر تولیدی یک نفر این مسئولیت را بر عهده دارد. درآمد برشکار اگر حرفه‌ای باشد، از ماهی ۴تا ۵ میلیون تومان شروع می‌شود

درآمد خیاط هم به دو عامل بستگی دارد: اول سرعت کار است و اینکه خیاط چقدر در کار خود تبحر دارد. بخش بعدی مربوط به سختی کار است. چون مدل های مانتو با هم متفاوت است. گاهی نمونه کار یک مدل کتی ساده است که در هر روز می توان ۲۰ نمونه از  آن را تولید کرد. گاهی کار که یک بارانی است که یقه و مدل آن به گونه ای است که فقط ده عدد از آن را  در روز می توان تولید کرد. کار خیاط هم کارمزدی حساب می‌شود؛ اما معمولا حول‌وحوش دو میلیون تومان است. حقوق کمک برشکارها و کمک خیاط ها هم غالبا توسط خود خیاط ها و برشکارها تعیین می‌شود؛ اما مبتدی‌‌ترین آن‌ها بین ۸۰۰هزار تا یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

درآمد تولیدکننده هم تا حد زیادی به اوضاع بازار و فضای رقابتی بازار دارد؛ اما معمولا این میزان کمتر از سه میلیون تومان در ماه نیست. البته گاهی درآمد دو ماه یک تولیدکننده به 50میلیون هم برسد و ماه‌های دیگر اصلا سودی نداشته باشند و حتی ضرر هم بدهند!

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 20:43

یکی از پوشش‌های معیار زنان ایرانی مانتو است. مانتوها در انواع طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌ها در ایران تولید می‌شوند که برای استفاده در مکان‌های مختلف از مراسم رسمی گرفته تا جمع‌های صمیمی و خودمانی مناسب هستند. اگر نگاهی به کمد یک زن ایرانی بیندازید، محال است که دست‌کم چند مانتو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را مشاهده نکنید. پس با توجه به اینکه مانتوها بخش بزرگی از کمد زنان ایرانی را تشکیل می‌دهند، پس داشتن یک تولیدی مانتو یا فعالیت در بورس مانتو می‌تواند یک شغل درآمدزا در ایران باشد. در این مقاله قرار است بیشتر در مورد فروش مانتو عمده و بورس خرید عمده صحبت کنیم. اگر شما هم در زمینه بورس مانتو یا پالتو عمده فعالیت می‌کنید، با ما همراه باشید.خرید عمده مانتو چگونه است؟

اگر قصد خرید مانتو عمده دارید، باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید در بورس خرید عمده به سود قابل توجهی برسید. از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید حفظ تنوع لازم برای بورس مانتو است. قطعا هیچ‌کس دوست ندارد به فروشگاهی سر بزند که تنها چند مدل محدود از محصول موردنظر را دارا است. پس شاید لازم باشد تا کل بازار تهران را بگردید تا بتوانید نیاز مشتریان احتمالی خود را به بهترین نحو برآورده کنید.

میدان هفت تیر تهران را می‌توانیم مرکز بورس مانتو و پالتو عمده بدانیم. پس از این منطقه غافل نشوید.برای تهیه مانتو عمده می‌توانید به دو روش عمل کنید. ارتباط مستقیم با تولیدی مانتو اولین راهی است که از هر نظر معقول به نظر می‌رسد. با این حال، مراکز فروش عمده مانتو هم در بازار تهران وجود دارند که می‌توانید به‌راحتی و با قیمت مناسب محصولات موردنیاز خود را از آنجا تهیه کنید.در گذشته برای خرید مانتو عمده تنها یک راه وجود داشت و آن هم خرید حضوری بود. یعنی فروشنده باید به بازار تهران مراجعه می‌کرد و با انتخاب انواع طرح‌ها و رنگ‌ها سفارش خود را ثبت می‌کرد. اما در حال حاضر، با گسترش تکنولوژی امکان خرید عمده اینترنتی هم برای فعالان بورس خرید عمده فراهم شده است. البته هنوز هم کسانی که نسبت به نوع پارچه و چگونگی دوخت مانتو حساسیت زیادی دارند، ترجیح می‌دهند تا از نزدیک پارچه را لمس کرده و نوع دوخت را آن را بررسی کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید در بازار تهران و مناطق بورس مانتو مانند هفت‌تیر گشتی بزنند.

از دیگر نکات مهم هنگام خرید مانتو و پالتو عمده توجه به یکسان بودن عکس ژورنالی مانتو با طرح مانتو است. پس اگر می‌خواهید خرید موفقی داشته باشید، از این موضوع غافل نشوید.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 17:19

همان‌طور که می‌دانیم، مجالس مختلف، پوشش‌های متفاوتی می‌طلبند. نوع لباس، مدل و رنگ نیز جزء ابتدایی‌ترین معیارها در هر انتخاب است که برای مراسم موردنظر مورد بررسی قرار می‌گیرد. عزاداری‌ها هم از این قائله جدا نیستند. حالا که دوباره روزهایمان به محرم رسیده و پیوند با رنگ مشکی بیش از پیش به چشم می‌آید، بهانه‌ای داریم تا به چگونگی پوشش و الگوهای متفاوتی برای سوگواری‌های ویژه بپردازیم. پس اگر می‌خواهید با اندکی سلیقه، تفاوت را احساس کنید، با ما همراه باشید.

نوع پوشش

اگر جزء بانوان هستید، اینکه پوشش شما چادر باشد یا مانتو و روسری، چندان فرقی ندارد. در همه حال می‌توانید مدل‌هایی را پیدا کنید تا نمایان‌گر متانت شما در عین زیبایی و وقار باشد. خصوصاً شرکت در مراسم مذهبی نیازمند رعایت نکاتی برای حفظ حجاب است. شما می‌توانید با اجرای مدل‌هایی برای روسری یا آستین‌ها، به این هدف جامه عمل بپوشانید. اگر جزء آقایان هستید نیز، همین قاعده صدق می‌کند. این‌که چه سبک پوششی دارید اعم از سنتی یا مدرن، مانعی برای حفظ وقار و متانت شما نخواهد بود.

مدل‌ها

بسته به اینکه برای چه مراسمی آماده می‌شوید، می‌توانید انتخاب‌های مختلفی داشته باشید. اگر مراسم عزاداری در تکیه‌ها یا هیئت‌های محله را در نظر دارید، می‌توانید از مانتوهای تکه‌دوزی شده استفاده کنید. همچنین سارافون‌های مشکی که این روزها بیشتر به چشم می‌خورند، گزینه های مناسبی هستند. اگر برای مراسم عزداری در منزل اقوام یا آشنایان حاضر می‌شوید، می‌توانید از کت و دامن‌های زنانه یا کت و شلوارهای مجلسی استفاده کنید که در عین سادگی، جلوه دارند. از آن‌جایی که پوشش آقایان، نسبت به بانوان مشخص‌تر است می‌توان به الگوهای مشخص‌تری سر زد. نکته قابل‌توجه برای پوشش آقایان آن است که عموماً کت و شلوار برای فضای رسمی‌تر و پیراهن و شلوار تک یا تک‌کت برای مراسم نیمه‌رسمی استفاده می‌شود.

روسری‌های مناسب، شال‌های خوب

با توجه به جنبه حفظ حجاب  خصوصاً در محافل سوگواری ویژه ماه محرم، انتخاب روسری مناسب، کاری مهم است. در انتخاب شال و روسری، عواملی چون جنس، قواره، طرح و قیمت، تعیین‌کننده هستند. هرچه قواره شال و روسری بزرگ‌تر باشد، دست شما برای مدل‌های جدید بازتر است. پیشنهاد ما در مورد شال، به دلیل تا شدن، عرضی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر و برای روسری قواره ای به دلیل گره خوردن و مشخص نبودن گردن، همچنین مدل‌های بستن متنوع، حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ سانتی‌مترمی باشد. فراموش نکنید دقت برای انتخاب جنس بسیار مهم است. شال و روسری عمده ساتن عموماً بیشتر سُر می‌خورند و برای ثابت نگه داشتن آنها به گیره یا سوزن نیاز است. روسری‌های جنس ابریشم نیز لطیف، سبک، مقاوم‌ هستند و دیر چروک می‌شوند. از آن‌جایی که تنوع مدل در این دو نوع روسری بیشتر به چشم می‌خورد گزینه‌های بهتری برای انتخاب‌های این روزها هستند. از آن گذشته، تنوع طرح ها نظیر اسلیمی یا بته‌جقه، آن‌ها را شکیل‌تر و برای استفاده در رنگ‌ مشکی این روزها مناسب‌تر می‌کند.

مشکی بور یا مشکی تیره

رنگ مشکی به علت تیرگی، قابلیت هماهنگی و جلوه بخشیدن به دیگر رنگ‌ها را دارد. به همین دلیل، اگر قصد استفاده از این رنگ در ترکیب رنگ‌هایتان را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که مشکی تیره یا همان پرکلاغی، بهترین انتخاب برای پوشش اصلی‌ست. برای مثال می‌توانید لباس اصلی را مشکی پر رنگ و فرعیات مانند روسری، کیف، کفش و کمربند را مشکی کم‌رنگ‌تر یا کمی براق انتخاب کنید.

چه طور رنگ مشکی را ست کنیم؟

هماهنگی یا به اصطلاح کاربردی، ست کردن یکی از مهم‌ترین عوامل شیک‌پوشی‌ست. خلاف آنچه این روزها تبلیغ می‌شود، با سادگی و هزینه معمولی نیز می‌توان شیک‌پوش بود. جاذبه بصری، بیش از آن که با جیب افراد سرو‌کار داشته باشد به سلیقه آن‌ها مربوط است. پس بهتر است ضمن توجه به الگوهای کلی، خودتان نیز طراح باشید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در ست کردن لباس‌ها، طرح پارچه‌ها بسیار تعیین‌کننده است. به این معنا که اگر کت و شلوار آقایان راه‌دار باشد بهتر است پیراهن را مشکی ساده انتخاب کنند یا اگر پارچه مانتو، کت و دامن یا لباس خانم‌ها مشکی طرح‌دار، گل‌دار یا گیپور بود، بهتر است روسری مشکی ساده را انتخاب کنند.

تولید شال و روسری...
ما را در سایت تولید شال و روسری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا tolidshal بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 22:17